DDM Fantazie (Brno)
Sobota a neděle 27. – 28. 1. 2007
Poprvé se scházíme v Domě dětí a mládeže v Brně Slatině. To jsme ještě netušili, že zde najdeme stálý azyl a pomoc, kdykoliv chceme v Brně něco pořádat. Navíc si prostory na DDM všichni hned oblíbili. Aby ne, když máme celý dvoupatrový barák pro sebe a před spaním si na videu pouštíme nesmrtelného Krtečka!!!
Krátké reporty jsou řazeny tak jak jdou fotky za sebou.
Sešel se slušný počet 9 hráčů a nachystány pro ně byli různé scénáře. První scénář měl dobrý nápad, ale nakonec se nepovedl. Jednalo se o bitvu 4 monster Černé legie (Behemot, Biotroll, Merkurian a Znesvěcená houfnice) proti menší armádě. Obrovská monstra budila hrůzu, ale doplácela na menší počet aktivací. To musíme do příště dopilovat. Jako první jejich houževnatost otestoval Roman a i přes zmíněné chyby ve scénáři se příjemně rozehrál.
Mendrit vs BML - Cybertronic proti sobě
Druhý scénář se stal velmi oblíbeným pro svůj funny prvek. Šlo o terén městské zástavby s náhodným deployem. Mapa byla rozdělena na 6 sektorů a každá jednotka si na začátku házela, ve kterém sektoru se objeví.
Vysazení slibovalo napínavou řež od prvního okamžiku. Nikdy jste nevěděli, zda na začátku se vedle vás objeví soupeřova jednotku nebo ne. A tak Mendritovy oddíly Zrcadlounů si hned podávají Vince a Cyrila (od BML). Vincek se prostřílel, Cyril ne. Pak začíná být rušno kolem Kulometného kraba, který se zachrání díky Dianě a přežije.
Po lítých bojích, kdy zůstávají jen rozbité oddíly, nakonec Mendritovy Zrcadlouni doráží odolné Attily, Mendrit vítězí.
Zongo (Ilian) vs Gugu (Mishima)
Další scénář je klasický - ve stokách. To vyhovuje Mishimě (a hlavně Smrtonošovi), kteří se na podobný boj specializují. Rozhoduje se uprostřed mapy v centrální místnosti stok. Ilian je ve výhodě, má zde více jednotek. Když to vypadá s Mishimou špatně, do zad Ilian vpadnou Crimsoni. Ovšem nakonec Zongova Černá legie prokáže odolnost svých monster a nad Gugovou Mishimou vítězí.
Landreth (Imperial) vs Dalík (Algeroth)
Podobný průběh nabídl i scénář v pouštní osadě. Terén zpomaluje pohyb a vanou zde písečné větry. Přímo ve vesnici se čelně srazili specialisté na boj zblízka obou stran – Landrethův Wolfpack proti Golemům a kultům. Wolfpack prokáže své kvality a levé křídlo se dostává pod kontrolou Imperiálu. Ale vytrvalé ostřelování kultistů, rozběsněný Stahler a Merkurian konečné vítězství přesunou na stranu Dalíka.
Zongo (Ilian) vs BML (Cybertronic)
Další byla mapa džungle s osadou. Poprvé zde hrajeme systémem, že džungle je velmi hustá a neproniknutelná, tedy že viditelnost je pouhé 3“. Tato mapa je rájem pro jednotky na boj zblízka. Zongo vedl svou Ilian hlavně po pravém křídle. Tam ovšem narazila na Mašiňáky, kteří zahnali děti a ztečují Brasse. Brassové sice první oddíl Mašiňáků porazí, ale vzápětí doráží oddíl Zrcadlounů a dalších Mašiňáků. Zongo kontruje výsadkem Pretoriánů do týlu, ale ten skončil remízou (padnou 2 mašiňáci a 1 Pretorián). Druhý pretorián padne posléze také. Cyberrtonic se pak přes předsunuté oddíly prokousal až k osobnostem nepřítele. Sice ještě padne pár plechovek pod elektrickými kouzly, ale Cybertronic nakonec vítězí.
Mendrit (Cybertronic) vs Dalík (Algeroth)
Na mapě ve městě s náhodným deployem. A opět je u toho Mendrit. Sice nevím jak to dopadlo celé, ale rozhodně nepřežil oddíl Chauserů, kteří dopadli nešťastně před hlavně oddílu Pretoriánů. Na druhé straně zase brzy zemřel Valpurgius, který marně před Mašiňáky utíkal do bezpečí budovy.
Scorpion (Kapitol) vs Zongo (Ilian)
Vzápětí další bitva na téže oblíbené mapě ve městě. Tentokrát Kapitol dobře dopadne a oddíly Mariňáků s pěchotou opanují střed mapy na vyvýšeném strategickém místě. Golem temnoty napadá kapitána kapitolu, který útoku podlehl.
Ale kapitolských nepřátel valem ubývá (hlavně ilianiných dětí) a Kapitol nakonec slaví vítězství.
Pro svou vlastní vytíženost při hře jsem moc nestíhal sledovat další hry, takže jen stručně.
Mendrit (Cybertronic) vs Gugu (Mishima)
Opět hraje Gugu ve stokách. Mishima si tentokrát vedla mnohem lépe a Tygří dragouni nadělali Cyberu hodně škody.
Roman (Ilian) vs Landreth (Imperial)
Mezitím co Mendrit hraje s Gugem, u dalšího stolu zatím válčí Ilian proti Imperiálu.
Romanovi templáři zatápí imperiálním oddílům. Největší problémy, ale dělal Behemot, který jedním nápřahem likviduje celý oddíl wolfbaneovců. Ilian tak nakonec zvítězila, na výsledku tolik nezáleží. Oba soupeři si hru užívali.
Landreth (Imperial) vs Dalík (Algeroth)
A Landreth vzápětí opět nastupuje proti dalšímu z bratrů – Dalíkovi, který také hraje za Černou legii. Jen místo Ilian, hraje Imperiál proti Algerothovi s kulty a v jejich řadách se opět objevuje obrovský Pretoriánský behemot.
Roman (Ilian) vs BML (Cybertronic)
Cybertronic útočí první vlnou mašiňáků na nepřátelské nefarity. Druhý oddíl mašiňáků obklopuje Behemota. Ten sice mašiňákům neublížil, ale drží se, takže je ztečován ještě Zrcadlouny. Na boj zblízka má Cybertronic převahu. Ilian pomalu slábne, vesnice nakonec připadla Cybertronicu.
Zongo (Crescentie) vs Gugu (Rasputinci)
První velká bitva Kmenů Temného Edenu v Česku! Crescentie proti synům Rasputina nastoupila v opuštěném městě. Oddíl pobratřenců začíná v bezpečí za budovou, zatím Chánova garda postupuje po úzké hraně na kraji stolu. Rasputinci tolik nedbají na krytí a rychle postupují. Severní synové zaujímají infiltrací pozice na schodech, následováni rychlou kozáckou kavalérií. Rasputinci tak obsazují střed mapy, ale příliš se ženou dopředu a stávají se snadným terčem na nekrytém území, největší ztráty způsobuje oddíl Oplakaných s lehkými kulomety. Naštěstí pro rasputince, alespoň palba crescentijských oddílů ze střechy, není nijak přesná. Postup soldátů jistí ohromná schwerwaffe a rychlá kavalerie. Pobratřenci a crescentský Prorok doplatili na ostří kozáckých šavlí, ale oddíl Oplakaných kozákům vrací jejich úder. Vyčerpané zbytky obou armád se střetávají na crescentské polovině mapy. Nakonec vyhrála Crescentie o tříčlenný zbytek Oplakaných. Germánské pustiny tak mají svého vítěze.
Roman (Ilian) vs Scorpion (Capitol)
Poslední bitva v husté džungli, kde je omezená viditelnost jen na 3“ palce. Kapitolské Orky kryté pěchotou se prodírají lesem rychle vpřed. Jejich kulometný výsadek takticky seskakuje z vozidla a zvyšuje tak počet aktivací Kapitolu.
Válečná linie armád se srovná kritické 3,5 palce, těsně před viditelným kontaktem. Iniciativu „Kdo z koho“ před vzájemným kontaktem vyhrají templáři a útočí. Oddíl pěchoty prořídne, ale pak boj a následně i vítězství na svou stranu obrátí elitní Orky.